Interviu Claudia Rădulescu, Diamond Boutique: Prin Tax Free relația noastră cu clienții străini a devenit mult mai ușoară
Să fii primul serviciu de restituire a TVA-ului din România presupune un efort dublu. Pe deoparte informarea cetățenilor străini despre drepturile lor care sunt de acum respectate și aici, iar pe de altă parte informarea brandurilor locale că pot să le ofere cetățenilor non-UE un beneficiu real, care face diferența atât în poziționarea pe piață, cât și la nivelul de vânzări. Deși suntem pe piața locală de cinci ani, încă mai avem nevoie să informăm cele două publicuri de beneficiile pe care le poate avea serviciul Tax Free, iar asta ne dă ocazia să stăm de vorbă cu partenerii noștri, să primim feedback concret despre cum funcționează serviciul pentru ei. În continuare am stat de vorbă cu Claudia Rădulescu, General Manager, Diamond Boutique care ne-a povestit despre cum relația brand-ului cu cetățenii străini a devenit mult mai ușoară de acum un an, de când am devenit parteneri. Le mulțumim pentru încrederea oferită și le dorim cât mai mulți clienți fericiți.
- De cât timp sunteți partener Ask for Tax Free și, în primul rând, de ce v-ați dorit acest lucru?
Suntem partener Ask for Tax Free de un an de zile și, deja suntem foarte atrași de oferă.
- Cum se simte să știți că prin acest parteneriat ajutați cetățenii care vin din țările non-UE?
Suntem încântați și mulțumiți, ne ușurează mult relaționarea cu cetățenii străini care, uneori, poate fi mai complicată din cauza diferențelor de cultură sau a barierelor de limbă. În general clienții străini vin în magazinele noastre să achiziționeze bijuterii pe care să le facă cadou, iar în ultimul an am observat că parteneriatul nostru a fost un factor extrem de important în decizia lor de cumpărare.
- Ce produse achiziționează cel mai des din magazin clienții care vin din țări non-UE?
Din magazinul nostru se achizitioneaza bijuterii elegante din materiale rafinate, mai ales diamante. Oferim o gamă largă de bijuterii atent lucrate, inclusiv inele de logodnă, coliere, verighete, cercei, bijuterii pentru el / ea, dar și pentru copii. Clienții străini aleg, în general, bijuterii pe care să le ofere cadou când revin acasă.
4. Ce efect a avut inflația asupra creșterilor din magazin și cum se simte asta? Cetățenii din țările non-UE simt o creștere mai mică a prețurilor?
Din păcate valoarea sumei alocată pentru cumpărături s-a diminuat, dar din fericire, nu au renunțat la cumpărături.
- Care este, în medie, coșul de cumpărături al clienților care apelează la serviciul Tax Free?
Valoarea medie este de 500 euro.
- Care ar fi una dintre valorile brand-ului pe care credeți că le împărtășim?
Grija pentru oameni, deschidere, corectitudine sunt aspecte care ne ajuta să oferim clienților servicii de calitate, așa cum sunt obișnuiți.
- Dacă ar fi să le transmiteți un mesaj magazinelor care nu sunt încă autorizate Tax Free, ce le-ați spune?
Autorizația Tax Free este un instrument util pe care cetățenii Non UE îl cauta în mod deosebit. Din experiența mea, am avut avantajul să achiziționeze produsele noastre în mod special deoarece le oferim serviciul de Tax Free. Avand această autorizație în magazin a creat un avantaj real care s-a oglindit în tranzacțiile efectuate.